Kilka miesięcy temu w TVP 1 i 2 wyemitowano reklamę zapraszającą widzów do swoistej interakcji. Stacja TVP1 pokazywała Superba Combi z zamkniętym bagażnikiem, podczas gdy dokładnie w tym samym czasie na kanale TVP2 emitowana była reklama Superba z otwartym bagażnikiem.
Cały myk polegał na tym, że na dole ekranu widniał napis: „Aby otworzyć bagażnik, naciśnij przycisk 2”. Wciśnięcie klawisza na pilocie powodowało przełączenie na Dwójkę, gdzie bagażnik był już otwarty.
Tym razem na dole ekranu ukazał się napis: "Naciśnij 1, by zamknąć bagażnik", po czym widz wracał na TVP1, gdzie klapa była już zamknięta.
Skoda dobrze wie, że większość Polaków ma ustawione kanały TVP właśnie pod przyciskami 1 oraz 2, dlatego zamierzony efekt został osiągnięty i przyjęty z dużym entuzjazmem.
Reklama Superba Combi nagrodzona Brązowym Lwem na festiwalu Cannes Lions 2010.
Gorzej jak ktoś miał TVP1 i TVP2 ustawione na innych kanałach, ale to się chyba rzadko zdarza.
httpv://www.youtube.com/watch?v=eZZSj8aM-ps
Komentarze
Prześlij komentarz