AdHref.pl – nowa kontekstówka



Ponoć ich „kadra składa się z marketingowców oraz programistów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w swojej pracy.” Brzmi miło, ale czy to wystarczy by ożywić rynek polskiej reklamy internetowej ?

Nowa sieć reklamy kontekstowej łączy zalety reklamy kontekstowej, a jednocześnie oferuje wysokie stawki dla wydawców. Adhref może być emitowany w rotacji z innymi systemami, i podobno nie ma żadnych ograniczeń.
Istnieje również możliwość podpisania umowy, minimalny próg wypłaty to 50 zł.
Wydawca może przetransferować zgromadzone środki na konto reklamodawcy i wykorzystać je w celach promocyjnych na własny użytek.

Niestety wydawca musi zadowolić się przychodem za kliknięcie (CPC) o czym nie wspomina się nigdzie na stronie.

Czym chcą przekonać ?

1.  Dzięki systemowi można na bieżąco zmieniać treści reklam oraz targetować odbiorców wykorzystując kategorie tematyczne.
2.  To klient określa jaką kwotę płaci za pojedyncze przekierowanie. Na bieżąco można sprawdzać aktualne koszty kampanii i ustalać budżet dzienny (maksymalna kwota dziennych wydatków na kampanię)
3.   Reklamy emitują się tylko na ustalone słowa kluczowe, pozwala to na emisję reklam w treściach tematycznie powiązanych z profilem strony
4.    W każdej chwili można skonsultować się z pomocą, która doradzi zarówno na etapie przygotowywania kampanii jak i w trakcie jej trwania.

Poczekamy, zobaczymy, na razie jestem na etapie testowania panelu amina.   Na razie plus za design i rzeczowe odpisywanie na emaile.

Komentarze