Reklamy AdWords – bardziej agresywne

retargeting remarketing

W największym domu mediowym na świecie nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa w temacie personalizacji.
Specjalny system „retargetingu” pozwoli Guglowi wyświetlać tę samą reklamę wielokrotnie jednej osobie, nawet na wielu różnych stronach internetowych.
Wiadomo, że proces reklamowy wymaga czasu, a pierwszy kontakt z nową ofertą lub marką rzadko budzi zainteresowanie. Teraz Google sprawi że, internauta który raz zobaczył konkretną reklamę i nie wykonał żadnego działania będzie musiał jeszcze kilkakrotnie  na nią popatrzeć.

Zatem w uproszczeniu retargetowanie to „namierzanie“ internauty znającego już markę klienta i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową i wykonania akcji.

Reklama oczywiście będzie prezentować treści odpowiednie do naszych zainteresowań, które będą gromadzone w cookies.
Nawet jeśli zaczniemy surfować po innych portalach, reklamy dalej będą nas pamiętać i dalej będą proponować towar na który wcześniej nie zwróciliśmy uwagi.

Na swoim blogu, Google informuje, że reklamodawcy biorący udział w marcowych testach nowej funkcji, byli zachwyceni efektami.

Korzyści wynikające z Search Retargetingu to m. in.:

* konwertowanie niezdecydowanych klientów w zadowolonych klientów;
* natychmiastowe i precyzyjne dotarcie do klientów z promocją na towary komplementarne do już zakupionych;
* maksymalizacja Return On Investment;
* wysokie współczynniki Conversion Rate;
* zwiększanie ruchu na stronie.

Jak z tego korzystać ?

Listę remarketingową można utworzyć na poziomie kampanii lub grupy reklam albo osobno, a dopiero później wybrać grupę reklam.

1. Utwórz listę na poziomie kampanii lub grupy reklam
2. Kliknij menu rozwijane Nowi odbiorcy i wybierz opcję Lista remarketingowa. Otworzy się panel ,,Nowa lista remarketingowa".
2. Wprowadź opisową nazwę listy remarketingowej, opcjonalny opis i okres członkostwa (domyślny okres to 30 dni).
3. Jeżeli chcesz utworzyć nowy tag, w sekcji Tagi wybierz przycisk Utwórz nowy tag remarketingowy. Możesz również skorzystać z istniejącego tagu.
4. Kliknij przycisk Zapisz i kontynuuj.
5. Kliknij przycisk Zapisz. Jeśli nie masz jeszcze wybranej grupy reklam, pojawi się monit o wybranie jej teraz.
6. Skopiuj kod tagu i wklej go na odpowiednich stronach witryny.

Co Wy na to ? Właściwie przypomina to nachalne reklamy telewizyjne w których piosenka przewodnia zostaje wyemitowana tyle razy, że w końcu staje się narodowym hitem.

Komentarze

  1. Moim zdaniem w dzisiejszych czasach content marketing jest bardzo ważnym elementem działań reklamowych. Od siebie mogę wam polecić do realizacji takich kampanii tą agencję https://fabrykamarketingu.pl/content-marketing/. Ponieważ moim zdaniem bardzo dobrze sie na tym znają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz