Ile zarobiły skoki narciarskie ?

Wpływy z reklam skoki - Małysz

Okazuje się że Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2009/2010 oglądało więcej widzów niż w poprzednim sezonie.
Wpływy reklamowe z transmisji konkursów wyniosły 20,3 mln zł. Rok wcześniej przychody były na poziomie 18,1 mln zł
Średnia oglądalność relacji z konkursów Pucharu Świata, które odbywały się od listopada ub.r. do marca br., wyniosła 3,63 mln widzów przy udziale TVP 1 w rynku wynoszącym 32,07 proc.

Jak widać Adam Małysz nadal jest kurą znosząca złote jajka.
Adama Małysza, rozpocznie oficjalne rozmowy z Polskim Związkiem Narciarskim o przedłużeniu umowy współpracy. Jak przyznał, chciałby pozostać z "Orłem z Wisły" nie tylko na przyszły rok, ale i kolejne.

Komentarze