Najskuteczniejsza reklama to taka która nas bawi

Jaka reklama jest skuteczna - bawi śmieszy

Z wyników badania ZenithOptimedia wynika, że reklamie najskuteczniejsze jest HASŁO.
28 proc. ankietowanych, którym zapadła w pamięć jakaś twierdzi, że stało się tak, ponieważ zawierała charakterystyczny slogan.
Z kolei 23 proc. respondentów wskazuje, że istotne dla nich były elementy humorystyczne..
Element zaskoczenia doceniło 21 proc, a reklamę która ich zdenerwował zapamiętało 22 procent odbiorców.
Ku zaskoczeniu  80 proc. respondentów wyraża przeświadczenie, że najsłabiej zapadają im w pamięć reklamy internetowe wzbudzające strach. 70 proc. również słabo zapamiętuje w sieci przekazy reklamowe wywołujące wzruszenie, a prawie 60 proc. - reklamy zawierające charakterystyczne piosenki.

Można domniemywać że najlepszym rozwiązaniem będzie reklama wykorzystująca jakiś kawał z satyrycznym rysunkiem w tle. Dla zainteresowanych podpowiem, że na moich stronach najchętniej klikano w reklamę z hasłem: „ona wyciska pryszcze cążkami” + stosowne zdjęcie.

Komentarze