Komu Nasza Klasa zabiera reklamy ?

spolecznosci-pl

Gdzie umieścilibyście swoją reklamę ?
Na Fotce, Gronie czy NK ?

No właśnie. Nasza klasa zgarnia większość klientów zainteresowanych reklamą internetową.
Inne serwisy społecznościowe, takie jak Fotka.pl, należący do wydawnictwa G+J Polska, ePuls.pl, Goldenline czy dopiero próbujący przyciągnąć reklamodawców Poszkole.pl, który znajduje się w rękach firmy Redefine, również chciałyby uczknąć coś z tego smakowitego tortu.
Według przygotowanego przez branżowe serwisy Internet Standard i Stockwatch.pl raportu najlepiej wypada Nasza klasa, co najwidoczniej frustruje konkurencję.
W odwecie Fotka.pl stworzyła z innymi mniejszymi serwisami sieć reklamową Społeczności. pl, która ma być konkurencją dla lidera rynku – Naszej klasy.
Jak wynika z danych z Krajowego Rejestru Sądowego, jej ubiegłoroczne przychody wyniosły 27,7 mln zł, a na czysto serwis zarobił 9,9 mln zł. To ewenement w polskim internecie. NK zawdzięcza ten wynik ogromnej liczbie ponad 11 mln użytkowników. Dla porównania Fotka.pl, która rok temu miała 10,3 mln zł przychodów i 3,8 mln zł zysku netto, pochwalić się może 3,6 mln użytkowników.


Komentarze